• Wpisów:97
  • Średnio co: 15 dni
  • Ostatni wpis:4 lata temu, 17:20
  • Licznik odwiedzin:1 982 / 1539 dni
Jesteś niezalogowany. Niektóre wpisy dostępne są tylko dla znajomych.
 
niedawno BMI moje to otyłość I-go stopnia a dzisiaj już nadwaga..
walczymy do wagi prawidłowej
Bijemy do ok 64kg!!!!
 

 
11 dni temu pisałam że mój cel to 14kg otóż wszystko się zmienia
w ciągu 6dni schudłam 1.7kg! mój cel to już ok 11kg!
pozdrawiam! i lecimy w takim stylu dalej!
 

 
MÓJ CEL TO OD DZISIAJ ZRZUCIĆ ZBĘDNE 14KG! WIEM ŻE BĘDZIE CIĘŻKO ALE POKAŻE WSZYSTKIM ŻE SIĘ UDA
POZDRAWIAM!
 

 
Już Wam wyjaśniam powód mojej 35dniowej nieobecności. Zwątpiłam. nie chciało mi się nic. ale teraz wracam mocniejsza, i już wiem że CEL CZEKA NA MOJEJ MECIE!
 

 
cześć! po długiej nieobecności;D
 

 
śniadanie;D standard kawa i bułeczkaalbo 2 bo głodna jestem
 

 
dobijemy dzisiaj do 1000 odwiedzin?
 

 
a jutro na obiad:
naleśniki ze szpinakiem.
uwielbiam szpinak
 

 
kolacja
sałatka owocowa! mniam mniam;D
 

 
a na śniadanie była bułka z dnią i parówka z drobiu iż nie jem wieprzowiny!
 

 
dopiero wstałam;d
 

 
nie miałam pomysłu na obiad... więc zjadłam sałatkę z bułką;D a na podwieczorek sałatka owocowa!
  • awatar Genttle: Ciasto na pizzę z przepisu mojej mamy: -szklanka letniej wody -pół kostki drożdży -1/3 szklanki oleju -sól - tyle mąki żeby było sztywne ciasto Drożdże rozrobić z wodą dodać olej, sól, mąkę, zagnieść i czekać, aż wyrośnie. :) Składniki według uznania. :D
Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (1) ›
 

 
przepis zmodyfikowałam na sałatkę i tak dałam:
*poł sałaty lodowej
*1 pomidora
* 2 ogórki korniszone
* przyprawy do smaku
pyszne!
 

 
śniadanko bułeczka z dynia i świeża sałatka
PS. taki pojemniczek mam na 2-3 razy;D na czyli 2-3 posiłki
Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (3) ›
 

 
Czas rozpocząć kolejny dzień od dobrego śniadanka!
 

 
i dodatkowo ćwiczenia:
*mel B brzuch
*30s deska
*30 podskoków ze skrętem
pozdrawiam
 

 
"Dopóki walczysz jesteś zwycięzcą"
dobijemy dzisiaj do 700? w ciągu 11 dni?
 

 
po bieganiu po kolacji;D szczęśliwa może iść spać!
 

 
wieczór:
zaraz trening tylko nie wiem co wybrać czy ćwiczenia w domu czy bieganie;d
do 19 mam czas;s
 

 
kolacja
2 moje ciasteczka owsiane jeszcze jedno zostanie więc jutro będę piekła;D
a do tego hmmm no nie wiem moze wczorajsza sałatka, a jutro czas zrobic nowa
 

 
popołudnie
obiad hmmm co tutaj zjeść?
może gotowane mięso z kurczaka?
albo nie;D wczorajsza sałatka?
 

 
od rana z dobrym humorem;D
  • awatar Gość: Szpieg sms-ów Detektyw w Telefonie Zobacz co piszą z komórek! http:\\cut.do\4VD
  • awatar Genttle: Moja dzisiaj też mnie okłamała. :P
Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (2) ›
 

 
PO TYCH PRODUKTACH CZŁOWIEK ROBI SIĘ GŁODNYBiałe pieczywo* - Kiedy zmieniłem chleb jasny na razowy okazało się, że zjedzenie zaplanowanej liczby kanapek w pracy, pomimo że mi smakowały, jest po prostu niemal niemożliwe! Jeszcze w trakcie obiadu byłem najedzony! Wiadomość o tej treści wysłał do mnie kilka dni temu jeden z klientów, który właśnie rozpoczął stosowanie przygotowanej diety. Mężczyzna ów zjadał do tej pory niemal bochenek chleba w ciągu dnia i ciągle chodził głodny. Od kiedy zmienił pieczywo na razowe, a biały makaron – na pełnoziarnisty, zaczął narzekać, że jest przejedzony i musiałem mu zmniejszyć wielkość porcji.

*Dania typu fast food* - Wydawać by się mogło, że dania takie jak hamburgery, hot dogi i frytki sycą na długo, ponieważ po obfitym obiedzie w barze szybkiej obsługi nierzadko do późnego wieczora nie jesteśmy głodni. Problem polega na tym, że zajadając się tego typu potrawami jesteśmy w stanie na raz pochłonąć nawet kilkukrotnie większą dawkę kalorii niż w ramach konwencjonalnych posiłków. Mechanizmy regulujące pobór pokarmu zostają więc zaburzone w trybie natychmiastowym. Jeden kawałek pizzy może mieć nawet i 500kcal, ilu z czytelników tego artykułu potrafi poprzestać na jednym..?

*Słodycze* - Słodycze nie tylko, że same w sobie są zazwyczaj wysokokaloryczne i niskowartościowe, to na dodatek sprawiają, że jemy więcej. Chociaż batonik czy porcja czekoladek, pozwalają oszukać głód na chwilę, to po pewnym czasie powraca on ze zdwojoną siłą. Słodycze mają to do siebie, że można byłoby je podjadać cały dzień, a na wieczór i tak znów czuć się głodnym. Im więcej zjadamy słodkości, tym większą mamy na nie ochotę i z tygodnia na tydzień zjadamy ich więcej. Słodkie uzależnienie można przyrównać wręcz do narkotykowego nałogu, zerwać z nim trudno, zachodzi potrzeba ciągłego zwiększania dawek, a po pewnym czasie zaczynają pojawiać się namacalne, negatywne skutki zdrowotne…

*Alkohol* - Chociaż w jednym z opublikowanych niedawno artykułów przekonywałem, że picie alkoholu samo w sobie niekoniecznie prowadzi do przyrostu masy ciała, to jednak trzeba mieć na uwadze, że po kilku kuflach piwa czy kilku drinkach zazwyczaj pojawia się ochota „na coś konkretnego”. Pizza, kebab, porcja frytek lub chociaż prażone fistaszki bądź chipsy, wszystko co ma wyrazisty, najlepiej słony lub ostry smak zaczyna zaprzątać naszą uwagę. Co gorsza pod wpływem rozluźniającego wpływu etanolu, łatwo się łamiemy i ulegamy własnym zachciankom, zajadając się produktami, na które „na trzeźwo” byśmy sobie nie pozwolili.

*Produkty dietetyczne słodzone fruktozą* - Fruktoza często przedstawiana jest jako zdrowy i dietetyczny zamiennik stołowego cukru (który de facto niemal w połowie składa się z fruktozy), a produkty nią słodzone uznawane są za przyjazne dla sylwetki. Koktajle nafaszerowane tzw. cukrem owocowym polecane są cukrzykom, osobom odchudzającym się, dbającym o zdrowie i wygląd. Tymczasem warto zdać sobie sprawę, że nasz mózg, a dokładnie o ośrodek sytości w mózgu wydaje się nie widzieć kalorii dostarczanych w postaci fruktozy. Fruktoza w przeciwieństwie do glukozy nie ma właściwości sycących, można się nią zajadać bez końca i cały czas być głodnym.
 

 
Dziękuje Wam!
W ciągu 10 dni 528 wyświetleń.
widać że naprawdę cenicie to co tutaj piszę!
pozdrawiam Ola
 

 
a do kolacji ciasteczko;P
o 19 czas biegac